Hengxing hà participatu à a 53a EXPO INTERNAZIONALE DI BELLEZZA CHINA

A Mostra hè a più grande mostra di bellezza in Cina, una raccolta di macchinari, materiale di imballu, prudutti di cura personale, prudutti di bellezza Prufessiunale, trucco, Assistenza Sanitaria ecc.

U macchinariu Hengxing preparatu cù cura, cun un superbu livellu di tecnulugia, ad alte prestazioni; l'attrezzatura di sigillamentu di tubi ultrasonici di serie torna à diventà un puntu culminante principale in a mostra. Cuncepimentu ingeniosu è bellu risultatu di sigillamentu di u materiale diversu, hà attiratu assai omi d'affari naziunali è stranieri riuniti per guardà è cunsultà per discutere. Parechji Cumpratori anu purtatu i prublemi tecnichi incontrati in l'elaborazione di a scena, dopu à 10 anni di esperienza ingegneri guida tecnica è ottimisazione di i prucessi, una quantità di grande soddisfazione di u cliente, u situ hà righjuntu l'intenzione di compra.

Hè una visita di racolta. L'esposizione, hà vendutu tutte e macchine di mostra di macchinari hengxing, Per esempiu, i nostri clienti in Vietnam sò cumandati una macchina di saldatura di riempimentu di tubi ultrasonici in mostra, è avemu ancu riportatu assai cunsiglii da l'utenti finali è i rivenditori inestimabili.

L'attrezzatura Henxging Machinery in l'industria di macchine di sigillatura di tubi à ultrasuoni hà fattu un sviluppu è successu à longu andà in l'ultimi anni; ci hè un certu patrimoniu di marca, sviluppu di u sonu. Cù una bona capacità à cummercializà e cumpetenze, Ancu avemu in u campu di l'attrezzatura di saldatura ultrasonica occupa una posizione pivotale. ma sapemu ancu chì "una longa strada deve fà. Continueremu dinò à arricchisce u sistema di gestione, per accelerà u prucessu di marcatura di a macchina Hengxing, faccia raziunale à a dumanda di u mercatu, fendu più macchina di qualità è serviziu à i clienti è l'amichi.


Tempu di posta: Aug-10-2020