5 ragioni per sceglie l'imballu in tubu cum'è u contenitore ideale

Oghje ghjornu, l'imballaggi differenziati sò stati aduprati in cusmetichi. È l'usu di i tubi di spremitura cresce assai. A portabilità è a flessibilità l'anu fattu u container ideale per soddisfà diverse esigenze.

Amichevule à aduprà

Tuttu ciò chì duvete fà hè di sbulicà u tappu è sprime, rispettendu cun unscrew the tapa di u vasu o tira fora prima di ogni usu. Intantu, hè cusì leggeru è purtatu da purtassi. Ùn avete bisognu di piglià grandi / pesanti buttigli o vasetti.

Affordable

I vasi o buttiglie di vetru sò attrattivi, ma sò abbastanza cari. Elli è l'imballu esterno aghjunghjenu tutti à u prezzu di u pruduttu.

Mentre i tubi sò una opzione abbastanza accessibile. U costu hè bassu è a qualità hè abbastanza bella! Hè attrattiva cù u vostru cuncepimentu unicu.

Facilità in trasportu

A diversità di e buttiglie di plastica o di vetru è di i vasetti, i tubi sò assai più leggeri, menu fragili, salvu spaziu è operabili in trasportu.

Versatile

Perchè i tubi ponu esse progettati in diverse forme è dimensioni, allora hè versatile per diverse applicazioni. Da 1ml à 500ml, hè adattatu per Essence, crema per mani, crema solare o shampoo, riparazione di capelli è tuttu u materiale chì vulete cuntene. Dunque, a versatilità hè un altru benefiziu primariu di aduprà questi contenitori di tubi.

Ecologicu

A causa di miglioramenti tecnologichi, i materiali aduprati per a fabricazione di tubi di plastica sò diventati più rispettosi di l'ambiente cù l'anni. Pudete sceglie questi pacchetti cum'è l'opzione ecologica.

A storia longa, quessi sò i vantaghji di i tubi cum'è contenitori cosmetichi. Sè site un fabricatore di un pruduttu cusmeticu, vi prupunimu di pensà à aduprà tubi cusmetichi. È a nostra macchina di riempimentu è di sigillatura di tubi vi puderia aiutà in a fabbricazione.

Dunque Cuntattate HX Machine avà, u vostru fornitore di una macchina di imballu one-stop è lasciassi aiutà!


Tempu di posta: Aug-07-2020