Vantaghji di a saldatura ultrasonica

L'ultrasu hè un tipu d'onda meccanica, chì hè cumposta da un sistema di alimentazione elettrica è un sistema di vibrazione ultrasonica. Si tratta di un'energia meccanica reciproca di alta frequenza, alta potenza, chì hè messa fora da a putenza di guida. È i parametri abbinati è u cumpunente di core hè u puntu chjave di a tecnulugia ultrasonica.

Generatore ultrasonicu di ricuperazione di frequenza automatica numerica → Trasduttore (Pruduce onde ultrasoniche) → Corno ultrasonicu (Ingrandà ultrasonicu) → Testa di muffa (Trasmette ultrasuoni)

maictt (1)

È i pro è i contra di a fabbricazione di muffa hè una parte impurtante di l'ultrasu, introducemu un analizzatore di bloccu avanzatu, analizzatore di spettru di muffa, per mezu di test precisi per a frequenza di muffa è l'analisi di l'onda di muffa da questi equipaggiamenti. Cusì ponu aiutà a macchina cù una uscita più stabile è efficace putenza di ultrasonic.and riduce u dannu crònicu per via di frequenza incompatibile cù a macchina, ciò chì hè di più, prolungà a vita per a macchina è u muffa.

maictt (5)
maictt (6)

Per i schemi di sigillatura di tubi di plastica, anu un tippu di sigillatura diversu, hè suggeritu secondu e diverse esigenze di u cliente.

Cù u sigillamentu à ultrasuoni a zona di sigillatura interna di u tubu hè riscaldata da un attritu à alta frequenza pruduttu da un cornu ultrasonicu. U tubu hè allora chjappu contr'à l'incudine è raffreddatu per furmà u sigillu di u tubu.

U sigillu ultrasonicu ùn dannighjerà micca u materiale in l'internu è a sigillatura hè più pulita è stabile. Se avete bisognu di alta qualità è di risultatu stabile stabile, u tippu di saldatura ultrasonica hè altamente suggeritu. 

maictt (2)
maictt (3)

Se avete un diametru di tubu diversu, a macchina di saldatura ultrasonica hà solu bisognu di cambià i supporti di tubi è ùn hè micca necessariu cambià e parti di preriscaldamentu, u costu è u tempu necessariu sò assai menu. 

Intantu, postu chì a sigillatura ultrasonica hè sigillata à freddo, ùn avete micca bisognu di un refrigeratore industriale per travaglià. Risparmendu à tempu u spaziu è a fattura di l'elettricità.

Dunque, benvenutu à cuntattà HX Machine avà, u vostru fornitore di una macchina di imballu one-stop è lasciassi aiutà!

maictt (4)

Tempu di posta: Aug-07-2020